מוזיאון פרארי במודנה

מודנה הבית של יצרני מכוניות ספורט בלתי נשכחות כמו פרארי, בוגאטי, למבורגיני, היא ביתם של מנועים ומוזיאון קאסה אנזו פרארי!

מוזיאון פרארי במודנה הוא אטרקציה חובה לחובבי רכבי יוקרה:
מפעל פרארי באיטליה מציג מכוניות פאר כולל סיור מפעל פרארי באיטליה. כרטיסים, מידע ועוד!

אם אתה חובב מכוניות, אתה חייב לבקר במוזיאון פרארי במודנה ולראות כמה מהדגמים האיקוניים ביותר שיוצרו בעולם, אחרי שתעזוב את המוזיאון, תישאר עם הרהורי המחשבה שיגרמו  לך להשתהות,  מהיצירות מעשי אדם ולתהות מה הקדמה תביא עמה בעתיד.כשאתה נכנס אל המוזיאון הזה אתה מרגיש שקיבלת הצצה אל העבר, אבל גם הצצה קטנה אל העתיד. 

המוזיאון מציע סקירה כללית של כמה מהסדרות המרכזיות והדגמים שנבנו בהתאמה אישית של פרארי.עשירי העולם מזמינים דגמים מיוחדים וייחודיים , לא כאלה שניתן לראות בחניון ליד הבית.

חלק נוסף במוזיאון מוקדש לתצורות המנועים השונות והסברים עליהם. חלק נוסף מוקדש לדגמים מיוחדים שנולדו מאיגוד אגנלי-פרארי.

במוזיאון יש חנות שבה ניתן לקנות מוצרי פרארי וכן לקנות מזכרות  ויש גם מסעדה נחמדה שבה ניתן לאכול צהריים או לשתות משהו בין לבין התצוגות והתערוכות המרתקות.

המוזיאון מציג מכוניות מרשימות בשלל צבעים, מעבר למראה המרשים, המדריך יספר לכם על ההיסטוריה של התפתחות מכוניות בכלל ועל מפעל פרארי בפרט, הסברים מרתקים ומפתיעים. אם בחרתם לקחת סיור ללא מדריך, תוכלו להסתובב בהתלהבות סביב הדגמים, לצלם ולהצטלם איתם ולהסתפק בסקירה ההיסטורית המוצגת בסרטון  המוצג בתערוכה.

התערוכה אינה גדולה, אך מוצגות המכוניות המשמעותיות ביותר, מהדגמים הישנים ועד המודרניות ביותר. בימים אלה יש תערוכת נושא נחמדה על מכוניותיו של Avvocato Agnelli. סימולטור ה- F1 .

במוזיאון יש תערוכות קבועות ותערוכות משתנות, כולל סימולטורים שיעניקו לכם את האפשרות לדמות כאילו אתם נמצאים על הכביש ועושים מסלול עם פרארי, כולל דימוי  המשחזר את מעגל פיוראנו.

יש סיורים של חצי יום שייקחו  אתכם גם לביקור במוזיאון פרארי במראנלו, סיור מודרך במיניבוס של המפעל ומסלול פיוראנו, וכמובן במוזיאון אנזו פרארי במודנה הכולל ארוחת צהריים , כולל העברות מהמלון ולמלון.

יש סיורים שמשלבים ביקור במוזיאון עם נסיעת מבחן בפרארי או סיורים שמשלבים ביקור במוזיאון עם סיור גבינות וסיור במודנה.

 

הסיור במוזיאון במודנה הוא סיור מרגש ,ביקור במצוינות האיטלקית ביצור מכוניות כמו פרארי, חוויה נהדרת עבור חובבי ספורט מוטורי,  שאוהבים לחוש מנועים וגם עבור חובבי היסטוריה, תוכלו לסייר ולגלות את מכוניות העל האגדיות. תוכלו לראות את דגמי פרארי, לשלב עם אפשרות לבקר במפעל , לנסוע בפרארי בכביש או במסלול, או לנסות את סימולטור F1 כדי להרגיש כמו נהג אמיתי

בחלק נוסף במוזיאון תוכלו לצפות בסרט על אנזו פרארי.סיפורו של אחד הדמויות הגדולות בעולם המנועים. ניתן לעשות סימולציית הפורמולה 1, ניתן לעשות סיבוב סיור וירטואלי של המסלול הנבחר, רק כדי "להתרסק" באופן וירטואלי.

פרארי מספרת את סיפורה באמצעות רגעים בלתי נשכחים ודמויות שבחרו עם הזמן את מכוניותיה כסמל ליופי ויוקרה. ההצלחות הרבות במגרשי המרוצים, החל מהניצחון הראשון בגראנד פרי ברומא במסלול קרקלה, העדפות הנהגים בתחרויות המירוץ וסלבריטאים, שרצו את הקסם של פרארי, המהפכנית והמובילה בחוד החנית של המכניקה המעודנת .

התצוגה סוקרת מקומות, איקוניים ודמויות בלתי נשכחות המרכיבים  סיפור שנפרש בין זמן ומרחב, הסיור הגדול מתחיל כאן ומציין את עצירותיו בערים המרתקות ביותר בעולם: זוהר האורות של פריז, לונדון ניו יורק ועד סין והמזרח הרחוק. הגראנד טור מסתיים באופן אידיאלי באיטליה, עם התוספת האחרונה , החידושים והטכנולוגיות החדשות  והאלגנטיות , סקירת התפתחות משנות החמישים והשישים עד היום, כך או כך פרארי היא נצחית.

התערוכה החדשה, שהוקמה בסדנה של מוזיאון אנזו פרארי במודנה, מפגישה לראשונה את המכוניות שנבנו בהתאמה אישית מתוצרת פרארי בשיתוף פעולה הדוק עם עורך הדין ג'אני אגני. תוכלו לראות את האוסף הייחודי, לראות מקרוב את הגרסאות המיוחדות וההתאמה אישית של כמה דגמים. אנזו פרארי, שם דגש על  הטעם האסתטי והאישיות של כל  לקוח ועבד על  פרויקטים בלעדיים.

תוכלו לראות את פרארי 166 מ"מ, מתערוכת טורינו משנת 1948 , אנזו פרארי זיהה את כל תגליות המרוצים בתחום המנועים,תוכלו לראות את דגם  Maranello הראשון שנבנה במיוחד עבור Avvocato.

עוד דגם פרארי הוא 212 אינטר משנת 1952 שהותאמה לאישיותו של הלקוח, עם ניואנסים מתוחכמים , דגם הכחול הדו-גוני 456 עם פנסים עוצמתיים המיועדים להנאת המהירות בלילה.

התערוכה ממשיכה עם קופה 375 האמריקאית הנצחית והיפה, שיצרה פרארי בשנת 1955 בזכות הסימביוזה היצירתית עם בטיסטה "פינין" פארינה. ה- Avvocato הוא עוד דגם ייחודי בשל גימורי פנים מעודנים.

מערכת היחסים הקרובה בין ג'אני אגנלי לאנזו פרארי סימנה יצירת מופת חדשה בשנת 1959 עם פרארי 400 סופר אמריקה. היצירה הייחודית הזו שאנו מעריצים ב- MEF, שהעניקה לפרארי גישה סגנונית חדשה.

כמו כן, מוצג ב- MEF 1966 P 365 Speciale berlinetta, המעוצב על ידי עולם המרוצים דגם תלת מושבי עם נהיגה מרכזית. זה שהוזמן על ידי ג'אני אגנלי בולט במראה הכסף האלגנטי שלו .

בשנת 1984 הציגה פרארי את הטסטרוסה המפורסמת, מכונית שלא כללה את הגרסה הפתוחה. כעבור שנתיים היה זה עורך הדין שהזמין את הדגם המפורסם עם כמה פרטים מעודנים, כמו מכסה המנוע בעיצוב חדש וצבעים :לבן המגנוליה של מכסה המנוע, האפור Nurburgring של ליירי, הפנים הכחול. אייקון נוסף עם קו מהפכני שאסור היה לפספס מהקולקציה של ג'יאני אגנלי הוא פרארי F40, אותו הזמין ב -1989 בגרסה מיוחדת הבולטת במרקם השחור של המושבים והמצמד האלקטרוני Valeo.

התערוכה מסתיימת בפורמולה 1 חד-מושבית לשנת 2003, סינתזה של מסע ספורטיבי וטכנולוגי יוצא דופן. ה- Scuderia הציגה אותו ב- 7 בפברואר 2003, והקדישה אותו לג'אני אגנלי, שהלך לעולמו ב- 24 בינואר. 

מוזמנים לשריין כרטיסי כניסה בהגעה עצמאית למוזיאון בהתאם לימי החופשה שלכם באיטליה

 

 

שאלות נפוצות על מוזיאון פרארי באיטליה

עלות כרטיס ממוצע 24 יורו לאדם, אתם מוזמנים לבקר לפני כן באתר ולבדוק באם המחיר התעדכן.

לנחות בשדה התעופה של בולוניה "G. Marconi"  ומקושר לתחנת הרכבת המרכזית בעיר על ידי אוטובוס אשר יוצא משדה התעופה ומתחנת הרכבת כל 15-20 דקות, ישנם אוטובוסים ישירים מנמל התעופה למודנה .

מודנה נמצאת לא רחוק מהעיר הגדולה בולוניה, על האוטוסטראדה לכיוון מילאנו. לאלה השוכרים רכב מהעיר בולוניה יש לעלות על האוטוסטראדה A1 strada a pedaggio לכיוון צפון מערב, אחרי כ15 קילומטרים בערך יש לצאת על פי השילוט לכיוון מודנה בכביש SP486 דרך פיאטרו גיארדיני Pietro Giardini ומשם להגיע למרכזה של העיר. מהכביש המהיר A1 מילאנו-רומא ומכביש A22 דל ברנרו, יציאה מודנה נורד, סעו בכביש הטבעת לכיוון בולוניה, יציאה מס '6. פנו לכיוון המרכז, לאחר מעבר הרכבת, מיד ימינה.

ברכבת מבולוניה – חיבור בולוניה – מודנה – מרנלו

אפשר להזמין  מהמוזיאון העברה מתחנת הרכבת בולוניה לכיוון מודנה .

 אפשר לתפוס רכבת מבולוניה כל חצי שעה ,נסיעה של כחצי שעה. תחנת הרכבת ממוקמת בסמוך לפיאצה דנטה Piazza Dante בצפון העיר העתיקה.

המרחק בין רומא למודנה הממוקמת ליד העיר בולוניה, הוא 405  ק"מ, מה שאומר מרחק של 4  שעות  ו- 11 דקות. לכן אם ברצונכם לטייל באזור מודנה ולבקר במוזיאון, יש אפשרות לעשות לילה בבולוניה ואז בבוקר לקום ולנסוע למוזיאון או שאפילו עדיף לנחות בבולוניה או מילאנו ואז משם לנסוע לרומא. כמו כן, יש סיורים מאורגנים שיוצאים מרומא אל מוזיאון פרארי.

בחנות יש מגוון מוצרים מעניינים, קסדות, דגם של הגה, בחנות יש בגדי נשים, גברים ובגדי ילדים הכוללים, חולצות, מכנסיים, מעילים, צעיפים,חליפות, שמלות לנשים, שעונים, דגמי מכוניות קטנות לילדים או לסלון ביתכם וגם ספרים, פרטי אספנות, משקפי שמש, כלי בית וכוסות עם סמלי פרארי , ארנקים, תיקים, כולל תרמילים לטיולים ועוד הרבה מזכרות ואביזרים לרכב ופריטים שונים.

המוזיאון פתוח בכל ימות השנה למעט חגים מ10 בבוקר ועד 6 בערב.

אנחנו ממליצים ללון בעיר הקרובה בולוניה, במרחק חצי שעה נסיעה ולשלב אותה בטיול שלכם.

כשאתם נוסעים לצפון איטליה, דעו שמזג האוויר בקיץ חם מאוד והטמפרטורות עומדות על מעל 30 מעלות, ומגיעות בשיא הקיץ גם לשלושים וחמש מעלות עם לחות גבוהה כמו זו של ישראל. אבל, גם בקיץ יש לפעמים ימי גשם וסערות ברקים ורעמים, לרוב בלילה. 

בסתיו יכול להיות עדיין חם מאוד, אבל ייתכנו גם ימים קרירים וגשומים ובחורף קר וגשום. 

בקיץ כדאי להגיע בביגוד קצר ומקסימום להביא עליונית או ג'קט לערב. 

 כדאי להתלבש לעונות המעבר בלבוש ארוך ודק עם תוספות של פריטי לבוש חמים. שיטת הלבוש האידיאלית היא שיטת הבצל, שיטת השכבות, חולצה דקה ומעליה סוודר שניתן להוריד וכמובן מומלץ להביא מעיל ומטריה לימי הגשם.

כן! להגיע לראות את המכוניות היוקרתיות והמפוארות בלי להכנס לסיור ולראות כיצד מכינים את המכוניות זה פספוס ענק!

בתוך היכל המכוניות אפשר לצלם אך בפנים שמתחיל הסיור ונכנסים למפעל אי אפשר לצלם.

Via Alfredo Dino Ferrari 43, 41053, Maranello

5/5 - (8 votes)

חוויה ברומא מתחילה כאן